det har varit en underbar helg! tack alla för en kanon dag!

- Linnéa

halva lördagen spenderades hos jessica, vi lagade mat och pratade en massa!
senare kom min älskling och hämtade mig, det blev då direkt hem för att packa sen begav vi oss till lycksele!
eftersom vi kom dit så sent hann vi oss inte på djurparken som tänkt.. men jag hann träffa min vän emma som jag inte sett på jag vet inte hur länge! emma jobbar på sibylla så hon gjorde mig en gigantisk grekisk sallad och till efterrätt blev det en enorm mjuksglass som svämmade över!
kvällen avslutades på ett ställe där jag fick testa köra grävmaskin!
övernattning blev det i min älsklings stuga i örträsk!

dagen där på blev det hem till mig för att göra en tårta! min födelesedag firades ute i stugan!
här kommer bilder från min födelsedag!


Sacko!




födelsedagstårtan som jag och min älskling gjorde!


min älskling och jag paddlade gummibåt!


mums för allt gott som fanns på bordet!





nu ska jag och min älskling fika lite sen får vi se vad vi hittar på!
sova tidigt måste det bli eftersom min älskling ska upp och jobba imorgon.
vi hörs mer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0