en regnig dag i staden

- Frida
Det blev trots allt stan, fastän det urtråkiga vädret. Det finns inte i mina tankar att man bara ska sitta inne dagar det är dåligt väder, det finns bara dåliga kläder. Just nu har jag och min bror precis käkat middag, det blev korv och mos- riktigt festlig måltid såhär en måndag!

Jag kom hem med ett linne iaf som jag hittade inne på Gina tricot (och shit vad mycket rea dom har där just nu, kanske inte alltid det snyggaste men var ju värt en runda för att se efter.) Sen var jag som sagt på banken och jag blir äntligen av med mitt ungdomskort som jag bråkat med alltför länge nu. Var inne på banken för någon månad sen och då var det absolut inte aktuellt för mig att skaffa ett VISA kort, men nu minsann sa hon att jag absolut skulle ha mig ett sånt kort. Så jag är överlycklig för tillfället, krävdes inte mycket va?

Något som däremot gjorde mig lite ledsen i ögat var att jag upptäckte flera repor på min nya kamera, och vad jag vet så tappade jag inte ner den i backen i helgen. Så det var inte det roligaste om man säger så, vill nog inte ha med mig den på nästa fest som jag trott att jag skulle. Aja, antar att sånt är livet- den funkar då som den ska iaf och det är väl det som är lite huvudsaken..

Nu sticker jag till mediamarkt och jysk, ikväll blir det film med älskling, bror och ev. andreas. OM inte min käraste vän som mist en väldigt nära släkting hör av sig och vill komma på andra tankar- då blir det att umgås med honom istället såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0