flyttning på G!

- Linnéa

jag hade tänkt börja med att säga att jag, min mamma och bror kommer flytta till röbäck den 1 december!
vi fick just bekräftat att lägenheten är vår från och med december!
och eftersom vi letat lägenhet ett tag nu så har vi varit smarta och redan börjat packa! så till veckan kommer det bli storstädning hemma (folk kommer och tittar på vår lägenhet eftersom vi sagt upp den nu!).

jag som flyttat så pass många gånger i mitt liv ser detta som en dans på rosor!
det kommer verkligen bli tråkigt att flytta från "så centralt man kan komma" till 4 km från stan men samtidigt kul för vi kommer till ett nytt ställe!

nu hade jag tänkt slänga i en hemmagjord hårinpackning i håret och sen se ett avsnitt av scrubs!

vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Christina

Röbäck?!

Då lär vi hitta på mycket du!

2010-09-01 @ 19:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0