förlovad!

- Linnéa

tror ni jag stod mållös när min älskling kom med en förlovningsring(?!?) om ni säger JA!!! så är det mer än rätt svar!!
min pojkvän tog mig till platsen där vi för första gången träffades, så nu har man en förlovningsring på vänstra fingret!!!

och eftersom det skulle vara en överraskning hade min älskling ingen aning om storleken på min ring, så det fick bli en vild gissning!! och denna gissning var perfekt, för ringen satt som gjord på mitt finger!

ringarna!






kyss på platsen vi träffades på för första gången!






nu ska jag rusa! det är ännu en massa som ska göras innan min älskling åker, vilket är om 2 timmar!
så vi hörs senare!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0