happyness!

- Linnéa

igår innan min älskling skulle åka till prag, sprang vi som sagt runt som tokar för att hinna med alla ärenden. jag lyckades iallafall få med mig hem 3 produker från frisören, lanza mitt favorit märke! sen en foundation från make up store!

jag har sms:at med min älskling om hur resan går, dom åker trotsallt buss på en resa som är 30 timmar! tyskland har det passerat sist jag pratade med honom, nu är det ca 10 timmar innan de är framme i prag!
så stort lycka till på cupen!

när mina vänner linda, erica och anna fått höra att jag förlovat mig ville de genast fira mig, så det blev en tjejkväll hemma hos erica där vi drack ett glas vin! senare tog vi en promenad till stan där vi åt. tack tjejer för en toppenkväll!

dagens planer, packa, packa och packa! jag och mamma var igår nere i förrådet och hämtade upp en massa flyttkartonger! jag är redan uppe i min andra kartong! och jag har som  mål att inom en vecka packa klart allt i mitt rum! så jag antar att det är dags för mig att fortsätta så jag hinner klart!!

kvällens kommer avslutas med frida, som vanligt har vi mycket att prata om!

frida, smoothie är något vi inte gjort på länge, så det är ett måste ikv!


vi hörs mer senare!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0