I love cyprus

Frida
Nu har jag sammanlagt 7.5 minuter pa mig att sitta vid internet. Hade hoppats pa att det hade rackt for att beratta hur helt underbart fantastiskt bra vi har det har pa cypern.

Vi har runt 45 grader i luften och drygt 35 grader i fantastiska medelhavet. Hotellet var tusen ganger battre an vad vi hade kunnat vanta oss, och pa tal om vattnet. Det ar helt kristallklart!!
Idag har vi varit nere vid havet och legat pa vara flytmadrasser som vi kopte igar. Nar vi kom ner till stranden var det jatte hoga vagor, sakert upp mot 1,5 meter hoga. Det var haftigt, men samtidigt lite laskigt nar man hamnade under. Vi har aven hunnit med nissi beach idag, det var riktigt stort men inte riktigt som jag hade tankt mig, mycket folk ar bara fornamnet.

Nu ska vi upp och frascha till oss for att sen hitta nagot bra stalle att ata pa, sen ska vi satta oss pa en jattebra uteservering som spelar kanoon musik.

Nu har ni fatt en valdigt kort update, men hoppas att det racker for ett tag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

De låter helt underbart gumman,hälsa Emmy.

stor kram till er båda

2010-08-25 @ 18:55:14
Postat av: Lars

Va kul tjejen. Ha fortsatt bra i govädret, jag är inte ett dugg avundsjuk hemma i 8-gradig värme o duggregn. Hälsa Emmy också.

2010-08-26 @ 09:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0