imorgon händer det! <3

- Linnéa

igår natt var jag och min älskling ute och promenderade, och det var så mörkt att man knappt såg vart man gick! snacka om att sommaren är över, kolsvart och skitväder.. nu är det bara att vänta på att löven ska trilla från träden..
haha inte direkt positiv! men det är bara de att sommaren alltid ska vara så förbaskat kort!

jag och min älskling har iallafall just fått i oss mat och nu blir det ut för att fixa en massa ärenden!!
min älskling åker nämligen till prag imorgon på innebandy cup, och det är mycket som ännu inte är klart! så det får bli en heldag till att springa en massa ärenden, men så kan det vara ibland!



vi hörs mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0