skola!

- linnea

när jag hörde min älskling och joel prata om gym kom jag genast att tänka på att jag måste förnya mitt årskort!
det går nämligen snart ut och det blir perfekt att förnya det när skolan just börjar!
ha så kul på gymmet grabbar och lycka till på matchen älskling!

nu ska jag mata kaninen, katten och hunden sen hade jag tänkt baka och laga middag!


och just det, det var någon frågat vilka kurser jag kommer läsa! som jag vet säkert nu ska jag läsa matte B, natur och samhällskunskap.
det var tydligen inte imorgon jag börjar, utan det är onsdag som gäller! och av någon anledning är jag super taggad på skola!

och det är även några som frågat om jag ska flytta, och det stämmer! vart är ännu inte bestämt! jag och mamma har checkat på några lägenheter men det är som sagt inte bestämt vart än!
jag håller verkligen tummarna på att vi får lägenheten som vi senast tittat på!


ett bra tag sen man hade lugg.. det går en vecka sen har jag redan ledsnat på luggen


vi hörs mer senare!



Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv; Man tackar! Alltid kul att läsa din/eran blogg också :)

2010-08-22 @ 21:35:56
URL: http://matildajonort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0