never let go

- Linnéa

just när jag och min älskling skulle ut på promenad igår kom joel och edvin förbi! dom var på jakt efter mask till fiske, men det gick inge vidare för dom att hitta mask, så det slutade med att dom fick fiska med kastspö. i och för sig blev det nästan inget fiske utan mer sjuka skämt och skratt till max!
snacka om humor grabbarna har!

nu idag blev det först promenad hem från min älskling, och nu har jag just ätit lunch tillsammans med mamma!


its not the same without

nu ska jag leta upp ett ljuvligt recept på en efterrätt jag ska göra!
sist men inte minst, jag lyckades packa klart hela mitt rum precis tills min älskling kom hem!


vi hörs mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0