vanilla coke!

- Linnéa

igår blev det en promenad till frida, vi la oss genast på hennes baksida för att sola! skulle det inte vara dåligt väder igår(?) hur som helst låg vi där ett bra tag tills vädret svalnat, sen blev in för att prata utlandsresor!
senare när min älskling hämtade upp mig svängde vi förbi en affär för att handlade jordgubbar och glass, det är typ sista veckan dom säljer jordgubbar i sommar... så vi var verkligen tvugna att passa på!

min älskling är på jobbet och jag sitter här och pluggar teori inför körkortet. jag blev sugen på en promenad men det vände genast när jag upptäckte vad det var för väder.. det får helt enkelt bli en promenad när vädret blivit bättre!

nu hade jag tänkt ringa frida för att planera  helgen! vi är nämligen ett bra gäng som ska ut på droskan i helgen. & eftersom både jag och min älskling fyllde år förra helgen ska vi firas nu på fredag! så det är jag, min älskling och ännu en till som ska firas nu på fredag, så ordentligt med party ska det bli!

men först och främst måste jag få hem min handväska som jag lyckades glömma ute i stugan när min& min älsklings födelsedag firades..
där ligger det mesta.. bankkort, leg, mobil osv.
vi får se hur det går med det!

sist men inte minst, igår när jag och min älskling var på maxi upptäckte vi att dom börjat sälja vanilla coke! kan ni gissa om vi blev glada(?) så vi kom hem med en karta! hehe..

vi hörs senare!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0