1 december!

- Linnéa

borde egentligen ligga och sova nu men jag känner mig inte alls trött.. jag har nämligen sovit kasst i natt så nu känner jag mig pigg av någon anledning. men efter detta inlägg ska jag försöka sova någon timme så jag orkar med dagen. idag ska jag umgås med jessi! jag måste verkligen komma ihåg att ta hem mina vantar därifrån, speciellt nu när det börjat bli svinkallt ute!

jag ska även träffa upp min syster för att ge henne lussebullar som jag bakat! alla kommer då inte gå åt här hemma, så varför inte bjuda bort(?) jag ska även försöka planera in en dag med henne då vi ska organisera upp här hemma hos mig, mycket roligare att ta hjälp av någon annan som kan komma med tips och ideér!

vet inte om jag nämt det i bloggen, men jag kommer fira min jul med min älskling i manjärv! vi firade även tillsammans där förra året och det var så ljuvligt! snön, sällskapet och maten var en underbar känsla! jag verkligen älskar julkänslan, alla ljus och doftar gör så mycket!



jag ska även förbi mamma för att hälsa på våra älskade djur!

nä nu ska jag sova någon timme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0