10 december, jay ska vinna! jag får rysningar varje gång han uppträder!

- Linnéa

idag har jag inte hunnit med annat än att jobba. jag har jobbat ett pass på åtta timmar och nu är jag slut! jag har nämligen jobbat hela veckan och jag jobbar även imorgon, 03:00-04:30. inte speciellt långt pass, men sent.. nu ikväll är det idol som gäller (jay vinner, så är det bara!) och om klockan inte blir allt för sent ska jag, min älskling och ante börja med harry potter maraton! vi ska som sagt och se den senaste filmen på söndag! imorgon är det blodprov, amandas dansuppvisning och troligast klassfest som gäller (det ska styras ihop klassfest med de man gick med i klass 5 och 6!!) imorgon ska jag även försöka hinna baka mer lussebullar, min älskling köpte nämligen massa saffran till mig idag! tack!<3


bild tagen av frida renman i somras!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0