19 december, jobb!

- Linnéa

ledsen för den kassa uppdateringen igen! i fredags blev det förfest hos hanna med en massa brudar, jag hade verkligen supertrevligt! därefter skulle det egentligen blivit corona, men min migrän tog över.. ingen vidare ide att dra ut på ett ställe där det dunkas musik när man har migrän. så istället blev det käk på mcdonalds sen hem! tur var det, för igår började jag jobbade redan 11 fram till 19! efter jobbet igår blev det raka vägen till linda! där blev det bak och film!

nu idag är det jobb igen som gäller, blir att jobba över idag med. kvällen kommer avslutas att flytta lite möbler och så till min lägenhet! äntligen kommer jag få min efterlängtade byrå hit! (just nu ligger alla mina kläder i min soffa). kommer gå så fort nu när jag får hjälp av min älskling!
ska bli så mysigt att träffa honom igen!<3 han har varit i sthlm hela helgen för match! grattis till vinsten!

nu ska jag se ett avsnitt av julkalendern sen beger jag mig till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0