27 december, slut i kroppen!

- Linnéa

alltså så dålig man är på att blogga! det blir så svårt att hinna blogga när man jobbar så mycket! nu har jag iallafall just kommit hem, har fått jobba över till 7 eftersom det varit gaaalet mycket folk! inte en sekund har man hunnit andas ut eftersom det varit fullt från halv 12(då jag började) till 7..

äntligen får jag för en liten stund sätta mig ner och pusta ut! strax ska jag började laga middag, städa lägenheten och tvätta, om nu inte klockan blir allt för mycket! för imorgon kl 10 ska jag till frisören och klippa mig. genast efter det blir det ett jobbpass från 11:00-18:00. egentligen vill jag bara kryga under täcket och somna genast, men det är nog lika bra att försöka göra bort allt som ska göras så jag slipper tänka på det!

på onsdag ska jag försöka springa på stan med mitt hjärta, vi ska handla födelsedagspresenter till min lillasyster! hon fyller nämligen 18 på torsdag, äntligen!! sen ska vi även se om vi hittar något kul på mellandagsrean!


love u darlin

nä nu ska jag börja städa! vi hörs mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0