28 december, jobb!

- Linnéa

är så nöjd med mitt hår, känns verkligen färscht! jag köpte även med mig 3 produkter hem från matrix, verkligen super nöjd!


det blev att jobba över idag med.. skulle egentligen slutat 6 men fick jobba till åtta. imorgon skulle jag egentligen vara ledig men nu är en anställd sjuk, så jag får rycka in. det kommer bli ett pass från 10:30:17:15. och efter det ska jag f'n hinna med mina ärenden! ska ta 2 till hål i mina öron, färga håret, tvätta och hitta en födelsedagspresent till min fina syster! jag hade räknat med en heldag med frida imorgon, men eftersom jobbet kom upp ska vi ta oss en snabb runda på stan, äta och göra ärenden!
så det är min dag imorgon, tror inte jag hinner mycket mer med tanke på att jag jobbar.

nu ska jag ta mig en kopp te sen krypa under täcket! vi hörs mer imorgon!


Kommentarer
Postat av: alex

tack linnea:):)

2010-12-28 @ 22:34:33
URL: http://alexaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0