5 december, jobb, jobb och jobb!

- Linnéa

det fanns verkligen ingen tid för att blogga igår! direkt efter min älskling slutat jobbet följde jag med honom till frisören. efter det blev det shopping på stan, min älskling shoppade mer än vad jag typ gör på ett år! är det så grabbar gör(?) att istället för att shoppa med jämna mellanrum så tar man allt på en och samma gång(?)
sen hann vi inte mycket mer för jag började jobba 19:00 och slutade 05:00 (jobbade över en halvtimme)! jag hade mitt första pass på 10 timmar! jissses så slut jag var när jag kom hem, jag slockade direkt! dock ringde väckarklockan redan halv 9.. min älskling skulle nämligen till lycksele så det var bara att stiga upp! jag somnade dock direkt jag fått skjuts hem, för 2 timmar sömn klarar man sig inte långt på!

nu idag har jag jobbat från 23:00 - 03:00 och det har gått superbra! det känns verkligen som om jag kommit in i rutinerna! och jag trivs himla bra! imorgon skulle jag egentligen jobba från 16:00 -19:00 men passat har blivit ändrat till 14:00 - 19:00.


milo bor nu hos mammas vän

nu ska jag varva ner, dricka mitt nya chaite och slå på tv (om det nu finns något att se denna tid)

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0