9 december, jobb

-Linnéa

igår jobbade jag från halv 12 - 8, så jag var ganska slut när jag kom hem. det blev bara middag sen sängen direkt. undertiden jag lagade middag med mitt hjärta lyckades jag på något vis slå min näsa mot min älsklings ansikte, så det slutade att jag började blöda massa näsblod! tror jag haft näsblod nu i ca 8 dagar i streck, jag har verkligen känsliga blodkärl just vid vintern!

idag har jag lite längre sovermorgon, nämligen till 2! jobbar från 14:00-23:00. känns lite halvsurt att jobba till 23 på en vardag, men däremot har jag bättre pass till helgen! fredag 11:00-19:00 och lördag 01:00-04:30.
på fredag blir det troligast utgång, om jag nu inte är allt för slut efter jobbet vill säga! blir det inte utgång finns alltid idol finalen som man inte vill missa!! jay ska vinna, så är det bara!! på lördag blir det troligast harrypotter maraton! jag, mitt hjärta, anna och mattias ska nämligen och se den senaste harry potter filmen nu på söndag!

nu ska jag sova någon timme till så jag sen orkar med dagens jobbpass!!


passar helgen bra, darling?

godnatt!




Kommentarer
Postat av: Reina

yeah my dear !! lördag ? kom när du vill blir hemma hela dan*! puss

2010-12-09 @ 19:28:55
URL: http://www.reina.myshowroom.se
Postat av: Reina

yeah my dear !! lördag ? kom när du vill blir hemma hela dan*! puss

2010-12-09 @ 19:29:04
URL: http://www.reina.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0