evelina fyller systemet.

- Frida
Då var vi framme vid dagen före julafton, det har gått så otroligt fort att man knappt hunnit med. Idag har jag och sofia sprungit på stan och fixat det sista inför morgondagen, behövde dels ett par varma strumpbyxor att ha under tunikan imorgon. Har även hunnit med att tona håret, det blev mörktmörkt men jag är riktigt nöjd. Det är ju den färgen jag vanligtvis brukar tona så, det är ingen större skillnad.

Kvällen har bestått av bingolottos uppesittarkväll, det var lite väl utdraget så man kan ju säga att man blev lite rastlös innan slutet.

Nu tänkte jag lägga mig i sängen, imorgon ska vi ha familjefrukost som tradition på morgonen. Det blir bl.a julskinka, tomtegröt och hårdbrödmackor.

För att inte glömma min fina vän som fyller 20 år imorgon också, stort grattis till henne. Svängde förbi henne med pressenter också, så hoppas hon blev/blir nöjd.

Ha en god jul allihopa, så hörs vi när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0