fisk

- linnéa

kom på att jag glömt säga att jag börjat äta fisk, eller lite iallafall! jag och mitt hjärta lagade lax här om dagen och det var super gott! eftersom det är toknyttigt, varför inte fortsätta äta?

jag verkligen hatar att vara torr! jag är torr i ögonen, på munnen, näsan och ansiktet.. ögonen har jag iofs löst med ögondroppar som funkar super! ikväll ska jag förbi apoteket för att handla propyless och salva till näsa och mun. jag förstår verkligen inte varför inget hjälper mot mina läppar(?) trodde nästan jag skulle dö när jag besökte tandläkaren idag, inte skönt att gapa i 20 minuter när mina läppar ser ut som dom gör.. jag får väl helt enkelt hålla tummarna på att jag hittar något någolunda bra på apoteket..

nu ska jag se ett avsnitt av julkalendern!


på sommaren slipper man iallafall all torrhet!
dumma vinter..


Kommentarer
Postat av: Naimar

Duktig Linnea! :) fisk är gott!

Läste att du skulle jobba på nyår, stackare! Jag kommer iallafall tänka på dig! <3

2010-12-15 @ 17:32:54
URL: http://naveah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0