give me some picture

- Frida
Har som jag skrev tidigare spenderat dagen hos farmor, det blev dessvärre inget tolkande. Varken fyrhjulingen eller skotern ville fungera som dom skulle idag. Men det var trevligt ändå, att bara få umgås med farmor och ha det allmänt trevligt duger då för mig!

Har hunnit förbi intersport idag också, skulle prova mina täckbyxor i en annan storlek men jag tyckte att dom satt precis likadant så jag behåller dom jag fick i julklapp.

Nu ska jag strax lägga mig, imorgon ska allt fixas innan nyårsafton. Eftersom vi kommer äta tre rätters middag så är det en hel del mat samt dryck som måste köpas.

Något som är otroligt tråkigt, är att läsa bloggar med få bilder och vad har vi nudå? Ingen som helst uppdatering med bilder, så nu tänkte jag ändra på det och slänga upp bilder från några helger sen där vi började partajet hos Hanna.

















PUSSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0