gyllene orrrren.

- Frida
Nu är det väl första gången på ett bra tag som snön har slutat falla. Jag har fixat sista julklappen idag, vilket känns underbart. Någonting som känns mindre underbart är väl min förbaskade mage som aldrig sluta göra ont, har inte så goda vanor av akuten så väljer att vänta tills imorgon med att kolla upp det på vårdcentralen istället. Blir det värre inatt så får jag väl åka till akuten trots mina negativa tankar om dom.

Nåja, idag har jag hunnit träffa linnéagumman, vi hinner tyvärr inte ses så ofta nuförtiden vilket är tråkigt. Men så blir det ju ibland då jobb och annat kommer imellan, huvudsaken man har kontakt på annat sätt också.

Nu ska jag kika på julkalendern, började se några avsnitt igår. Det känns som att min julkänsla behöver "pricken över iiiet" så jag tror att julkalendern kan vara en hjälpande hand.


så otroligt vacker låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0