harry potter!

- Linnéa
det har varit en otroligt skön helg med mycket vila! det blir dock ingen bio ikväll eftersom vi inte hunnit se klart alla harry potter filmer. vi är nu inne på den 4 och ska försöka se klart alla idag så det kan bli bio till veckan!
det känns underbart bra att jag nu inte jobbar på några dagar! så nu har jag tid med massa annat, jag måste verkligen fortsätta med julklappshandlandet! sen till veckan blir det även att träffa underbara vänner, besöka läkaren och baka massor med min syster!
nu blir det strax middag sen fortsätter harry potter maraton!
jag måste verkligen ta och läsa om böckerna, det var allt för länge sedan!
jessi, när åker du? skulle vi ses?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0