jay smith.

- Frida
Det blev precis som väntat, Jay som tog hem segern igårkväll i globen. Väldigt väntat måste jag säga, det känns nästan som att han varit klar redan från starten. Han har ju en förbaskat stark röst och jag hoppas verkligen han kommer långt med sin musik!

Fick jobba över idag, men så fort jag slutat blev det snabba puckar så att vi hann med att köpa julklapp åt mammsen. Efter en sväng på stan så var vi lite kluvna vars vi skulle äta (jag, s & d) och hade oerhört svårt att komma överrens om något ställe. Men till sist hamnade vi på en restaurang som heter MIX, den var faktiskt riktigt bra och de bjöd på god mat. Tummen upp för det!

Ligger redan i sängen och ska nu sova, imorgon blir det upp och jobba! Det har för övrigt varit helt obeskrivligt mycket folk och handlat idag, det märks verkligen att det är jul ruschen.


tog även en bild med mobilkameran på vad jag åt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0