julklappar i mängder.

- Frida
Jag har verkligen kommit in i julshoppingen nu, är helt klar med några- men de flesta är halvklara. Det finns så otroligt mycket som man vill ge till sina käraste, men åter igen så måste man tänka steget längre- Ekonomin. Har just klickat hem två julklappar från nätet, faktiskt första gången jag klickar hem saker till andra och inte kläder åt mig själv (hohoh.) Så det blir spännande, hoppas att det är lika fint som det ser ut att vara på hemsidan.

Det är faktiskt väldigt praktiskt att klicka hem via internet, och speciellt för mig som inte hittar särskilt mycket i vår lilla stad. Väldigt smidigt om inte annat.

Kvällen började med julshow där lillasyster infann sig. Hon är så duktig så, stolt storasyster. Senare har jag hängt med grabbarna- blev tv-tittande och enbart lugnt.
Nu ska jag krypa ner i sängen, imorgon sticker jag iväg till hanna&amanda redan runt elva. Får väl se om dom ligger och sover som stockar då, för isåfall blir det till att slita upp dom. Nu är jag sugen på att se greys, var cirka två veckor sen jag såg sist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0