knäck i mängder.

- Frida
Idag blev det fler timmars jobb som sagt, så jag är väldigt trött nu och bara längtar tills jag ska lägga mig i sängen. Kommer vara så underbart att imorgon känna att jag kan sova hur länge jag vill, och framförallt slippa stressen som man har på mornarna. Jobbar igen fredag och lördag, så det blir skönt med en ledig dag emellan. Ska enbart slappa, kanske en sväng på stan eller en prommis om vädret tillåter.

Jag och älski har spenderat kvällen hos min bror (i nya lägengeten!!) då vi gjort knäck, det blev verkligen hur gott som helst. Men kan tänka mig att jag kommer ha värk imorgon i mina armar efter allt vispande, grabbarna hackade nämligen mandlar och diskade bort allt vi stökat fram.



Knäck och Lussebullar är jul för mig, såklart pepparkakor också men det köper jag hellre "färdigt" på burk. Ska iofs kanske testa på att göra egen pepparkaksdeg i år och se om det slår de färdigbakade.

Nää, nu ska jag kika på PH sen bliree sängen. Lääängtar!
PUSSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0