long time, no seen.

- Frida
Hallå, hej! Jag ids inte sitta och förklara mig till varför jag inte bloggat, kan bara säga j - o - b - b. Igår inne i stan var det full rulle från klockan nio till stängning, vi hade sånt sjukt flyt och vi plussade hur mycket som helst igår, superkul. Det märks verkligen att julshoppingen är i full gång, speciellt på lindex.

Till idol, jag är rent utav förbannad över att minnah gick vidare. Rent ut sagt är hon inte värd det, en tjej som redan åkt ut och enligt mig har hon inte för fem öre en originell röst. Tråkigt att Olle fick åka, eftersom han kört ett reent och fint spel genom hela tävligen. Tycker definitivt det kallas fusk, att minnah är tillbaka som redan åkt ut ur tävligen en gång.

Men nog om det, släpper olle en skiva så är det den jag kommer köpa och puuunkt slut. Hoppas då att Jay står som en självklar vinnare i globen!

Idag bär det av till farmor, det ska bli hur skönt som helst att få komma dit. Har nu jobbat varje helg så har inte hunnit vara där någonting alls. Hoppas ni får en härlig söndag, solen skiner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0