lussebullete!

- linnéa

om det är någon som har försökt få tag i mig de 2 senaste dagarna så har jag glömt min mobil hos mamma. jag har verkligen inte hunnit vara förbi och hämtat den, men nu innan jag börjar jobba ska jag springa över till mamma och hämta den! jag jobbar som sagt från 14:00 - 19:00.

det var lite panik i natt när jag kröp under täcket, mitt i allt kom jag på att jag inte hade någon väckarklocka! jag använder endast mobilen och den var som sagt hos mamma.. så jag googlade runt på "väckarklocka på internet" och det fanns!! så lätt var det problemet löst!

och just det, när jag och min älskling var och shoppade här om dagen sprang vi även förbi tehörnan! vi letade efter ett juligt te och hem kom vi med lussebullete! så underbart gott!! jag är verkligen galen i te!


när ses vi honey?

nä nu ska jag ta och rusa över till mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0