make my day.

- Frida
Kanske lite förvirrande inlägg tidigare, men kort och gott så blev det träning och det blev det tillsammans med evelina. Det blev lite oklarheter till en början, men till sist så tog vi oss båda dit. Det blev träning av armar idag, och det är väl knappast den del av kroppen jag prioriterar att träna. Träningen avslutades med en kall dusch och bastu, så underbart.

Nu ikväll har vi faktiskt tagit tag i julkalendern, vi har iaf sett 15 avsnitt så man kan väl säga att man börjar komma ikapp. Det känns fortfarande som en tradition att se julkalendern, speciellt då jag inte kan förstå att det är julafton  n u  p å  f r e d a g!!

Nu ska jag krypa ner i sängen, imorgon blir det stan med linnéa. Får väl hoppas att det slutat snöa då så man slipper bli översnööad och se ut som en snögubbe imorgon på stan.


bilden togs igår på mig och evelina!
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0