mycket jobb!

- Linnéa

jag är ledsen för att det inte blev någon uppdatering igår, men mitt internet vägrade att ge med sig.. jag trodde en propp hade gått när allt blev helt svart här hemma, men ca 10 minuter senare var allt igång igen utom mitt internet..
men nu funkar det som tur är!

igår blev det stan med frida renman, vi satte oss på ett fik och pratade om senast! tack för igår! dock just innan vi skulle traska in till stan ringde chefen, en anställd var sjuk så jag fick förfrågan om att jobba. självklart tackade jag ja, jag hann ändå med allt som skulle göras innan jag började jobba!

så igår blev det ett pass från 18:45 till 23:00. idag jobbar jag från 19:00- 04:30, lördag 23:15- 03:00, söndag 15:45 - 19:00, måndag 15:00- 19:30 osv! denna månad har jag cirka 15 pass att hinna med!
eftersom jag jobbar hela helgen måste jag se till att vila upp mig ordentligt, så idag fram till 7 blir det bara att vila en massa och äta gott! ska dock försöka ta mig en snabb runda i stan för att handla lite!

tråkigt att jag missar idol ikväll, speciellt nu när det endast är 3 tävlande kvar.. men det funkar iofs alltid att se senare på internet!
nä nu ska jag krypa under täcket, godnatt!


hittade denna sötnos på facebook!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0