nionde december

- Frida
Men så irriterande!!!!!! Hade precis skrivit klart ett långt och mycket intressant inlägg och sen försvinner det utan att sparas i utkastet...... Nu skriver jag i punktform så hoppas att ni förstår ändå!

- gårdagen bestod av greys maraton, vill se mer mer mer men har lovat hannie att vi ska se ihop.

- den här morgonen har varit mysmorgon, har endast gått runt i morgonrock och tjocksockar- ätit god frukost och hade nu tänkt mig ut på en promenix i det (tråkiga) vädret.

- julen närmar sig med stormsteg, det är mycket som ska fixas och donas innan julafton. känns som om det var igår jag fyllde år, men det är närmare bestämt en månad sen.

- har ännu inte samlat alla brudar för utgång, och det lär inte heller bli av med tanke på att jag och flera andra av mina vänner jobbar helger.

- MEN nästa fredag äre all in som gäller, då corona har sin årliga julskiva. Hoppas på att så många av mina käraste hakar på, vi är redan nu ett par stycken som är taggade som få.

Imorgon är det dags för final i idol 2010 och det blir såklart Jay som står som vinnare. Är det inte det, så undrar jag vad det blivit av med svenska folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0