people do misstakes, and learn from it.

- Frida
Tjenamors, kom i säng väldigt sent igår. Det blev närmare fyra tiden tror jag, och så blir det när det dyker upp komplikationer. Idag har jag varit och ätit lunch med en vän, det blev nästan till att kasta i sig maten men det var trevigt trots det. Har nu slagit in julklappar, och ska åka iväg efter maten och köpa resterande.

Imorgon kommer emmy och jag längtar så, fast något jag egentligen längtar till är när hon flyttar hit. Den 1a februari flyttar hon hit, så det kommer bli riktigt roligt och skönt att ha henne nära.

Nu är evelina påväg hit, så ska stänga av datorn innan man fastnar här.

Kommentarer
Postat av: tomas ledin

hihi! håll ut! snart köm ja!

2010-12-16 @ 21:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0