redan tredje advent.

- Frida
Det är näst intill läskigt att det redan är tredje advent, kan inte riktigt förstå det själv om jag ska vara helt ärlig. Men samtidigt känns det skönt, julafton och nyårafton är någonting man väntar på varje år och snart är även det överstökat. Det är ganska skönt, med tanke på att det är mycket förberedelser inför dom högtiderna.

Har jobbat hela helgen, så för mig känns det ungerfär som en fredag. Jag ska dessvärre upp tidigt imorgon igen, det blir upp redan vid åtta- halv nio. Jag och en vän ska springa på stan och kika på julklappar, men även hämta upp farmor hos min faster som bor utanför stan. Vi kliver upp tidigt så att det hinns med stan, för kring ett tiden är det angelica timee. Som jag har längtat, alltid lika skönt att träffas upp och prata ut om saker som hänt under tiden vi inte setts.

Nu ska jag läsa lite bloggar, ta mig en macka och sen är det godnatt som gäller för mig. Hoppas ni har haft en fantastisk helg, det har jag! Jag bara älskar mitt jobb och alla runt omkring mig som gör mig så förbaskat lycklig.

Just det, får absolut inte glömma att ta med mig min externa hårdisk till teknikmagasinet imorgon. Förstår inte vad som är felet, men har provat på flera datorer och får inte in bilderna men det fungerar inte.
Om jag har panik? Som in i h-vete, hela mitt liv är på den där externa hårdisken. Alla mina studenbilder (FRAMFÖRALLT), sen har jag alla bilder från år 2002-2010. Så håll era tummar imorgon för att dom får till det. Vet inte vad jag skulle ta mig till annars..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0