sista inlägget innan jul, god jul!

- linnéa

det har verkligen varit en uuunderbar dag, dock lite stressigt men det får man ta! jag och min älskling har rusat på stan för att fixa allt in i det sista! påvägen köpte vi med oss latte så vi inte skulle bli helt frusna! hasselnöt och pepparkaka är ljuvliga!
jag förstår knappt att vi hann med allt, men det gjorde vi iallafall! vi hann till och med storstäda hela mitt hjärtas rum! så nu får han komma hem till ett städat rum! och som pricket över "i:t" hann jag möta upp min underbara frida, och oavsert om det endast var för några sekunder hann vi ändå önska varandra en god jul!


du är mitt hjärta och jag älskar dig<3 jag finns alltid vid din sida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0