skrana&wii!

- linnéa

det var verkligen en trevlig dag igår! jag tog mig först en sväng på stan med min killkompis tobias, sen mötte jag upp frida för att färga mitt hår! blev supernöjd! resten av dagen blev det wii och skrana i bräntbergsbacken! det var verkligen på tiden att ta sig ut i backen, första gången för i år faktiskt! sen satt jag och frida upp till 4 och spelade donkey kong, kanon kul!

som ni kanske förstår blev klockan alldeles för mycket för att traska hem, så jag övernattade hos frida! och av någon anledning vaknade vi tok för tidigt! jag ska trotsallt jobba idag från 22:00-04:30.. så lite mer sömn hade inte
skadat!



nu ska jag tvätta och röja upp här hemma. om vi inte hörs mer innan 00:00 så gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0