this life don't last forever, so tell me what we're waiting for

- Frida
Var väldigt nära på att skriva ett inlägg tidigare ikväll men jag ångrade mig i sista sekund. Jag kan tänka mig att det var värt att vänta med det inlägget, med tanke på att jag inte var på mitt absolut bästa humör. Dagen har bestått av en himla massa, först blev det att åka runt på jysk, rusta etc med farmor, efter en massa rännande drog jag och Slava på  mediamarkt för att reklamera en hårtork. Sen blev det av till älskade underbara angelica. Vi såg film, och konstigt nog (bra nog!) så har vi prickat in väldigt bra filmer att se när vi ses. Idag såg vi en Thriller/Action som heter The town. Grym film kan jag lugnt säga, slänger upp ett inlägg efter det här med trailer och sånt roligt.

Sen då, till något mindre roligt. Jag var förbi på Teknikmagasinet (blir bara irrrrrrrrriterad när jag tänker på det). Dom påstod iaf att min fina röda, externa hårdisk har kraschat. Och i samma sekund som dom sa det så försvinner mina minnen i bilder sakta men säkert. Envis som jag må vara så tog jag med mig den hem igen, och har nu kikat på olika företag som brukar rädda externa hårdiskar, minneskort m.m. Det kan vara så att dom är nöden i lusten för min del, och jag håller mina tummar för att dom ska kunna fixa det. Kosta vad det kostar vill, I want my pictures back!!

Kvällen har bestått av älski en stund och evelina en stund. Visst har jag fördelat dagen bra och hunnit med att träffa 5 av mina underbara på en och samma dag? Gäller ju att ta vara på sina lediga dagar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0