tiden bara rinner iväg.

- Frida
Oh herre jösses, det var hemskt längesen jag bloggade- närmare bestämt fem/sex dagar sen. Det är väl bara ett gott tecken, har helt enkelt haft bättre för mig än sitta vid datorn under dehär dagarna. Jag ids inte gå gå igenom allt vad som hänt under dehär dagarna men jag har iaf haft det super. Julafton var som vanligt helt kanon, och jag fick världens bästa julklappar dessutom. Vill skriva upp allt här, men tiden räcker tyvärr inte till det just nu.

Har ätit middag hos moster idag och träffat på kusinerna som man inte träffar allt för ofta. Väldigt trevligt var det måste jag säga, så roligt att ses när det dröjer så långt mellan gångerna.

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig strax, imorgon åker jag och bror min upp till farmor för lite vinteraktiviteter samt umgås med världens finaste farmor.

PUSSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0