tionde december.

- Frida
Idag har jag varit på stan hela dagen, hade inga som helst planer på det till en början men det var mycket som skulle fixas. Var in på Mcdonalds och tog en lunch också då linnéa jobbade, hon var så duktig så! Ikväll smäller det, Jay och Minnah står i final och som de allra flesta röstningar så tror ca 87% att Jay ska vinna så jag tror att det är ganska klart redan. Något som iofs chockade de allra flesta var att de igår gick ut att dom är mer än bara vänner. Att det kanske döljer sig en romans där trots allt. Spännande!

Nu ska jag iväg på affären, köpa en massa gott och sen njuta framför Idolfinalen. Jobbar imorgon så det blir att sova tidigt så jag är utvilad till jobbet. Hoppas att Erik kommer till finalen och uppträder, eftersom han vann förra årets idol.

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0