träning är motivation.

- Frida
Imorse när jag vaknade så kände jag för första gången, på väldigt länge att jag hade fått exakt så många timmar som behövdes. Det var så otroligt skönt, som jag har längtat efter den här dagen. Känns som att jag antingen fått för många timmars sömn eller också för få. Vaknade upp på ett toppenhumör och känner att vinden har vänt, snart är det jul, och i helgen väntas utgång med mina bästa brudar. Som jag har längtat tills vi alla kan dra ut! Mitt krav är att alla ska vara supertaggade och inga sura miner under denhär utgången.

Ikväll har jag och angelica varit på gymmet och det var grymt skönt. Det känns verkligen att träningen ger en mer kraft och motivation. Nu ska jag strax lägga mig, ska upp tidigt imorgon för att möta upp linnéa på stan!

Tog lite bilder med webcamen, har inte lagt upp någon bild på länge nu. Om dethär är bättre än ingenting får ni faktiskt själva avgöra. Trött och fejksmile, kan väl aldrig sitta fel? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0