7 december, slut i kroppen!

- Linnéa

jag blir verkligen kass på att uppdatera när jag jobbar så mycket. sen väl när man har tid är man för trött efter ett långt arbetspass.. men jag ska försöka bli bättre!

idag har jag sprungit lite ärenden på stan. efter det blev det besök hos tandläkaren, jag gillar verkligen inte bedövningen.. jag är bedövad i halva ansiktet (jag skojjar inte!) och denna skit sitter i 3 till 4 timmar...... jag klarar verkligen inte av när det ilar så jag valde att gå på den starkaste bedövningen. nu får man väl helt enkelt lov att leva med bedövningen någon timme till...
nu är jag iallafall hemma igen och jag har försökt få i mig lite drickyoghurt, men det går inge vidare.. sådär lagom obehagligt att inte känna det man sväljer pga bedövningen!

min älskling är påväg till mig nu, vi ska ta oss en snabb runda i stan för att handla lite saker. ikväll tänker jag inte göra annat än krypa under täcket och se någon film, jag jobbar nämligen onsdag- lördag.


systers mörkö med födelsemärke i ögat;]

vi hörs mer senare!




Kommentarer
Postat av: Reina

jag skulle vilja ses innan jag åker baby , åker om typ 8 dagar så hör av dig då du kan . poooooosss

2010-12-07 @ 20:29:07
URL: http://www.reina.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0