take me back tooooo...

- Frida
Det blev inte alls en promenad som jag hade tänkt mig från början, det blev istället storstädning. Har skurat och dammsugat varenda litet hörn i mitt rum och dessutom håller jag på att byta ut gardinerna. Har inte riktigt hunnit julpyntat någonting i just mitt rum, men resten av lägenhet är så himla julfin. Så det ska bli ändring på, sticker iväg till strömpilen för att handla lite julklappar men även en fin ljus "julkula" som ska hänga i mitt fönster. Om ni har tur så slänger jag upp bild här hur resultatet blev.

Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med, ikväll blir det mys och robinson med älsk!

Idag är för övrigt en dag när jag bara vill ta mig tillbaka till cypern. Kollade precis igenom bilderna, längtar redan nu till nästa utlandsresa: vars, när och med vem återstår dock att se. Jag är lite småsugen på Grekland!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0