14 februari!

- linnéa

festen igår var trevlig! tror att jag kom hem någon gång runt 1, var då trött så jag somnade genast. 

tidigare idag träffade jag och min älskling min vän eija som har kommit på besök från sthlm, dock hann vi bara ses en timme innan hon skulle iväg till en vän i normaling. vi hann iallafall prata lite om att jag ska göra en del av min praktik hos henne i sthlm!

jag och min älskling är nu hos mig och vi har nyligen gjort våfflor! nu ska vi bara handla lite till min familj sen ska vi till min älskling för att se film och mysa!
vi har även tittat runt på lite katter, jag blev knäsvag av denna!



sen måste jag bara säga att jag har den finaste pojkvännen.
jag älskar dig mitt hjärta!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0