15 februari

- Frida
Snacka om att jag var helt slut imorse när väckaren ringde, tog ca tjugo minuter att ta mig upp- vilket resulterade i att jag endast hade ca 10 minuter på mig att duscha och kladda på lite smink. Jag fixade det iaf, och kom några minuter innan jag började till och med. Dagen har gått väldigt fort, kanske för att jag har haft något att göra precis hela tiden mellan åtta och fem.

Idag fick jag prova på kassan och sen så började vi med inventeringen som vi ska fortsätta med imorgon kl 07.00(gäääääsp). Det är lite krångligt och mycket att tänka på i början med kassan, men ska nu få stå några timmar varje dag till dess att jag slutar min praktik på lindex.

Nu ska jag bara ta mig en frukt och ta mig till mamsen och sen ska jag sova. Min jobbarkompis hämtar upp mig 06.45 imorgon så jag kommer behöva mycket sömn inatt.

Hoppas att ni har haft en bra dag& tagit del av det underbart fina vädret som vi har haft flera dagar nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0