18 februari

- Frida
Min dator mår för tillfället inte så himla bra, den hänger sig fortfarande så fort jag öppnar en internet sida. Efter ett antal försök så orkar man inte längre försöka nå mer!

Just nu har jag precis kommit från s, och sitter hemma hos min bror. Daniel hämtade nämligen mig där, och inte med vilken bil som helst- han hade nu köpt en ny bil. Det blev en volvo s40, suuuuuuuuperfin. Precis likadan färg som pappas v40.

Nu sitter vi och kikar på vampire diaries som för övrigt lär bli en serie som jag bara måste se avsnitt efter avsnitt. Det verkar väldigt bra så nu ska jag fortsätta kika på det.

Imorgon är det bara tre dagar kvar på lindex och det känns ärligt talat otroligt tråkigt att komma tillbaka till skolan. Nu vill jag bara fortsätta där, har det så himla bra!!

Hoppas ni har haft en bra torsdag, och imorgon är det fredag. WOHO



glömde även nämna, sitter såklart och gosar med musse också. deras kattunge, blev dock lite ledsen då jag såg att butch inte var här!;/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0