2 februari

- Frida
OJ vilken lång dag det har varit idag, beror nog på att jag klev upp tidigare än vanligt och fick en himla massa gjort. Efter att jag slutat skolan åkte jag direkt hem för att ringa runt till olika praktikplatser för att se till att hitta någonstans att vara inför praktiken. Det gick hyfsat bra, fick svar på två ställen och ett av dom ställerna nappade direkt. Jag bestämde mig för att tänka på det tills imorgon, och isåfall ringa upp dom och berätta hur jag bestämmer mig för att göra. Det stället är Lindex, och då får jag även in kassavana i CV't! ;) Var till och med och köpte mig ett par träningsbyxor idag, sånnadär tajta riktiga träningsbyxor. Det känns hur bra som helst och vill nog aldrig ta av mig dom, supersköna är dom.

Ikväll var det tänkt att träffa linnéa som sagt, men det får nog bli en annan dag då vi har lite mer tid.
Om ca 40 minuter är det final i paradise hotel, såklart kommer jag sitta bänkad framför tv'n och "heja" fram min favvo Kristoffer.

Hoppas ni haft en bra tisdag! v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0