21 februari

- Frida
Idag är det söndag vilket resulterar i en slappardag. Har tagit mig ut i snöovädret för att slänga bort våran gamla skrivare som har gett upp. Har inte alls kännt för att göra något annat, det är ju vilodagen trots allt! Synd bara att det inte blev träning som jag hade planerat, saknade motivation för det.

Nu ska jag snart iväg på någon affär för att köpa något gott till ikväll. Det som går på tv'n är såklart blåsningen klockan åtta, som måste ses. Sen blir det någon bra film- längesen jag såg filmer har jag kommit på.

Nu ska jag fortsätta planera min biodejt med angie till veckan & fixa lite med någon ny header. Ingen avancerad, men är bara så less på den som är där just nu!:)

over and out








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0