23 februari

- Frida
Idag var sista dagen på lindex vilket är jättetråkigt, dock lär det inte bli sista gången jag sätter min fot där eftersom att jag fått extrajobb där! Är så himla tacksam och jag har verkligen aaldrig varit på en praktikplats där dom brytt sig så mycket om mig som dom på lindex gjort. Det har varit mer än värt att kliva upp sju och jobba till fem på eftermiddagen. Fick en ny mascara, borsten är likadan som lancome's, dag&/nattkräm från lumene, sminkborttagningsmedel och ett presentkort på Lindex.
Jag är så himla glad, nöjd & tacksam över att min praktik har varit just där!

Nog om det, till helgen kommer min babe hit- det blir en hel emmyhelg som kommer att bjuda på det mesta. Lördagen är shoppingdag, då ska det shoppas kan jag lova er.

Imorgon är det tillbaka till skolanl, tråkigttråkigt men man får väl stå ut en ½ vecka sen är det ju trots allt lov. Nu är det oth som kallar, sen sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0