25 oktober

- Frida
Då har man äntligen landat på riktigt idag, det känns verkligen inte som att jag varit igång hela dagen men det har jag ju faktiskt varit. Lär nog slockna på en sekund när jag lagt huvudet på kudden. Eftersom att jag jobbade på Lindex ikväll så blev det direkt till angie då jag slutat. Vi slutade bort snabba cash och slappade hemma hos henne istället med en film som hette "Adam". Lite underlig film, och eftersom att jag alltid vill att filmer ska sluta lyckligt så var den sådär.

Imorgon är det upp lika tidigt och försöka göra klart allting inför välgörenhets kvällen. Kommer nog gå finemang, känns som att det är uppstyrt och bra nu iaf.

Nu ska jag gå och lägga mig hade jag tänkt, finns väl ingen anledning att bryta det fina mönstret med att lägga sig innan elva. Blir lite chockad när jag tänker efter att jag av alla lägger mig så pass tidigt.




you know I'm always here for you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0