27 februari

- Frida
Är det inte typiskt att jag vaknar klockan sju en lördagsmorgon? Nu har jag iaf suttit uppe med lillasyster sen dess och spelat lite mario galaxy. Egentligen skulle jag och emmy kliva upp halv nio så det börjar bli dags att väcka upp henne.

Igår gick jag i skolan tills klockan slog 15.15 och sen blev det bara att hämta stumpan på busstationen. Efter det åkte vi hem för att äta middag och just därefter ringde martina och frågade om vi ville följa med på en "överraskning". Spänt följde vi med och numera är hon piercad i naveln, sugen blir man kan jag lova!

Näe, nu ska jag hoppa i sängen för att få liv i Emmy. Ikväll blir det u t g å n g!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0