5 februari

- Frida
Äntligen fredag säger jag bara, snacka om att man uppskattar helgerna till max när man har haft så tidigar mornar i veckan. Vi åkte till västangårds skola idag, för att prata med två tjejer som var väldigt intresserade av vår hjälp. Jag tror och hoppas att det kommer bli riktigt bra, med balen och allting.

Det känns väldigt bra att det blir en lugn och skön helg, i helgen. Ikväll blir det en massa mys framför let's dance och imorgon på dagen blir det att träffa angie. Lördag kväll, återigen mys och söndag är det bestämt att det blir träning och även en hel del bakning med linnéa. Något som står på schemat är vaniljbullar, kanelbullar sen får man se vad det mer blir för smasmigheter.

Nu har jag tänkt sova en stund, känner mig verkligen trött och det känns så himla lockande att lägga sig under täcket när det öser ner snö utanför.


Hoppas att ni får en mysig fredag! v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0