7 februari

- Frida
Varje dag jag sätter mig med min egna bärbara blir jag helt tokig. Har lust att kasta ut datorn genom fönstret ett X antal gånger per timme. Jag antar att jag har för mycket bilder för datorns bästa, så jag får ta och köpa en extern hårdisk framöver.

Nåja, min helg har varit helt underbar. Har fått tagit det lugnt hela helgen och myst en massa. Precis som vissa helger ska vara. Jag har även hunnit med att kolla runt på soffor med min mor under lördagen. Det beställdes tillslut en soffa, och jag tror att det kommer bli hur bra som helst i vårat vardagsrum.

Idag har jag tillbringat dagen i häggsjö med trevligt sällskap. Det är verkligen underbart att ta sig till farmor när man har tid. Jag och Linnéa tog även en hyfsat lång promenad med hundarna, glömde dock kameran inne. Hade fullt upp med att hålla koll på lille Dufus som jag förövrigt har blivit tok kär i.

Låter bilderna tala för dagen:
KLICK bilder, annars blir mitt inlägg vääldigt långt.








MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0